پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228814
ديدار با خانواده ايثارگران و جانبازان يك ديدار معمولي نيست
تاریخ انتشار : 1396/09/04 13:19:00
نمایش : 2380
فرمانده حوزه ي امام حسين (ع) شهر باباحيدر گفت: ديدار با خانواده ايثارگران و جانبازان يك ديدار معمولي نيست و هدف از اين ديدارها، نوعي سپاسگذاري و خدمتگذاري مسئولين از ولي نعمتان انقلاب است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد حسن ميراحمدي در ديدار از خانواده هاي شهدا با اشاره به اقتدار و ابهت ايران اسلامي در برابر ابر قدرت ها و همچنين پيشرفت هاي حاصله براي مملکت عزيز ايران در عرصه هاي مختلف بيان داشت: اگر ايثارگري ها و رشادت هاي شهداي بزرگوارمان از اوايل انقلاب تا به امروز نبود خدا مي داند که دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي چه بر سر انقلاب و مملکت و نواميس مردم مي آوردند.

وي در ادامه اظهار داشت: امروزه مردم شريف و بزرگوار ايران اسلامي مديون خون پاک و ارزشمند شهداي عزيزمان هستند و اگر پيشرفت هايي در زندگي ايشان صورت مي گيرد و يا در زمينه امور اقتصادي و رفاهي به موفقيت هايي دست مي يابند جز در سايه امنيت و آرامش در جامعه نبوده و اين امنيت و آرامش در سايه الطاف الهي و رشادتهاي شهداي خونين کفنمان هست و لذا ديدار از خانواده معظم شهدا واحترام به ايشان همانند پاسداشت ياد آن عزيزان سفر کرده مي باشد.

فرمانده حوزه امام حسين(ع) در پايان اين ديدارها بادلجويي از خانواده هاي معظم شهداي ياد شده بيان داشت: بر ما سبزپوشان حريم ولايت دعاي خير نمائيد تا خداوند متعال توفيق خدمت صادقانه بر مردم را برايمان عنايت فرمايد تا در پيشگاه حضرت حق و شهداي بزرگوارمان شرمنده نگرديم.
 وي تصريح کرد: ديدار با خانواده ايثارگران و جانبازان يك ديدار معمولي نيست و هدف از اين ديدارها، نوعي سپاسگذاري و خدمتگذاري مسئولين از ولي نعمتان انقلاب است.

 در اين ديدارها که به مناسبت هفته بسيج صورت گرفت جانشين سپاه فارسان و رئيس بنيادشهيد و امور ايثارگران از خانواده شهيد سيدناصرميراحمدي در باباحيدر،خانواده شهيدروشنعلي بهرامي، خانواده شهيدسيدمالک مرتضوي، خانواده شهيدان يعقوب ويوسف بهرامي، خانواده شهيدوحيدکاظمي، ديدار صورت گرفت.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html